Praca zdalna czwartek, 04.06 (grupa 1)

Temat kompleksowy:  Jest na świecie wiele dzieci

Temat dnia: Nasze emocje

Cel zajęcia: organizowanie sytuacji sprzyjających poznawaniu emocji i uczuć, rozwijanie umiejętności wyrażania emocjio w sposób społecznie akceptowany; rozwijanie umiejętności doastrzegania cech obiektów i ich klasyfikowania

Moi drodzy!!!

Dzisiaj dowiemy się co to są emocje i przeciwieństwa. Z tymi pojęciami spotykamy się każdego dnia i pomagają nam one dostrzec, że wokół nas jest wiele różności dlatego właśnie świat który nas otacza jest taki ciekawy.

Słuchając piosenki pt. ,,Hyc, Tup, Klap,,- wesoło skacz, tup nogą i klaszcz w ręce.

Posłuchaj piosenki pt. ,, Jak się czuje miś?,, nazywaj uczucia które demonstruje miś.
Powiedz kiedy Ty ;
– jesteś wesoły?
-zły?
– przestraszony?
-smutyny?
-szczęśliwy? 
Pokaż na swojej buzi wszystkie te emocje.

Na koniec zajęcia wytnij z karty pracy części twarzy i dopasuj je odpowiednio do prezentowanych emocji

https://pl.pinterest.com/pin/148196643964130955/

Obejrzyj film pt. ,,Przeciwieństwa,, a potem postaraj się znależć w domu  3 przykłady rzeczy , które są sobie przeciwstawne – możesz się z nami podzielić swoimi znaleziskami przesyłając ich zdjęcia

Skoro już wiesz co to są przeciwieństwa to na pewno poradzisz sobie z tą grą

https://www.miniminiplus.pl/rybka-minimini/gry/roznice

Pamiętacie jak wczoraj mówiłam , że bedzie nam potrzebny klej szkolny i żel do prania? Zobaczcie filmik który pokaże Wan co można zrobić z tych rzeczy. Dobrej zabawy Wam życzę.                                                             

https://mojedziecikreatywnie.pl/2017/07/masa-balonowa-diy-prosty-glutek/

                                                                            Do zobaczenia. Pani Bożenka