Praca zdalna czwartek, 2.04 (grupa 3)
Temat: Jesteśmy małymi matematykami.
Cele: Ustalanie kolejności i położenia elementów.
Kształtowanie słuchu oraz pamięci muzycznej i ruchowej.
1.Zacznijmy od posłuchania piosenki „Z wiosną”- utrwalmy sobie słowa i melodię. Powtórzcie z rodzicami słowa I zwrotki;
1. Forsycje otwierają swe pąki,
już powróciły szare skowronki.
Piękne magnolie weselą oczy,
wiosenny świat jest taki uroczy!
Ref. Hej, hej, hej, tralala,
tańczmy z Wiosną, ty i ja.
Hop, hop, hop, tralala,
z Wiosną zatańcz dziś i ty!
2. Z Wiosną fruwają żółte motyle,
z Wiosną cudowne są wszystkie chwile.
Z Wiosną nawet Pan Księżyc się śmieje,
Wiosna przynosi światu nadzieję.
Ref. Hej, hej, hej…
3. Soczysta trawa w ogrodach rośnie,
kołyszą się igiełki na sośnie.
W całym parku słychać ptasie trele,
to naszej Wiosny są przyjaciele.
Czy potraficie powtórzyć ruchy, jednocześnie śpiewając?
2. Pokoloruj obrazek zgodnie z poleceniem:
3. Powiedz, gdzie znajduje się miś na każdym obrazku, następnie pokoloruj całą ilustrację.
4. Ustal kolejność i położenie elementów. Wskaż zgodnie z poleceniem (5 latki).
– http://scholaris.pl/resources/run/id/112608
– http://scholaris.pl/resources/run/id/112654
5. Zabawa- dmuchanie na małe elementy, zawieszone na nitkach:
https://www.nebule.pl/logopedia-w-domu/
Pozdrawiam i ściskam Was mocno,
Pani Ania