Praca zdalna, czwartek 2.04 (grupa 3)

Praca zdalna czwartek, 2.04 (grupa 3)
Temat: Jesteśmy małymi matematykami.
Cele: Ustalanie kolejności i położenia elementów.
          Kształtowanie słuchu oraz pamięci muzycznej i ruchowej
.

1.Zacznijmy od posłuchania piosenki „Z wiosną”- utrwalmy sobie słowa i melodię. Powtórzcie z rodzicami słowa I zwrotki;

1. Forsycje otwierają swe pąki,
 już powróciły szare skowronki.
Piękne magnolie weselą oczy,
wiosenny świat jest taki uroczy!

Ref. Hej, hej, hej, tralala,
 tańczmy z Wiosną, ty i ja.
 Hop, hop, hop, tralala,
 z Wiosną zatańcz dziś i ty!

 2. Z Wiosną fruwają żółte motyle,
z Wiosną cudowne są wszystkie chwile.
Z Wiosną nawet Pan Księżyc się śmieje,
Wiosna przynosi światu nadzieję.

Ref. Hej, hej, hej…

3. Soczysta trawa w ogrodach rośnie,
kołyszą się igiełki na sośnie.
 W całym parku słychać ptasie trele,
to naszej Wiosny są przyjaciele. 

Czy potraficie powtórzyć ruchy, jednocześnie śpiewając?

2. Pokoloruj obrazek zgodnie z poleceniem:

3. Powiedz, gdzie znajduje się miś na każdym obrazku, następnie pokoloruj całą ilustrację.

4. Ustal kolejność i położenie elementów. Wskaż zgodnie z poleceniem (5 latki).
http://scholaris.pl/resources/run/id/112608
http://scholaris.pl/resources/run/id/112654

5. Zabawa- dmuchanie na małe elementy, zawieszone na nitkach:

https://www.nebule.pl/logopedia-w-domu/

Pozdrawiam i ściskam Was mocno,
Pani Ania