Temat: Gdzie spotkamy motyle?
Cele: Rozwijanie percepcji poznawczej dzieci, poznanie budowy motyli.
Doskonalenie małej motoryki, ćwiczenie spostrzegawczości oraz pamięci wzrokowej
Dzień dobry wszystkim, mam nadzieję, że pamiętaliście o dniu Mamy i w należyty sposób uświetniliście to wydarzenie. Jeżeli ktoś tego nie zrobił, niech życzenia złoży dziś.
A teraz zapraszam do pracy, czeka na was wiele zadań. Powodzenia!
Gdzie można spotkać dużo pięknych owadów. Jednym z nich jest motyl. Spójrz na obrazek i zwróć uwagę, jak zbudowany jest motyl. Rodzicu, przeczytaj dziecku nazwy motyli.
Zapamiętałeś nazwę motyla oraz jego wygląd?
Spróbuj narysować motylka według wzoru. Pokoloruj powstały obrazek. Czy udało ci się narysować motylka? Chętnie go zobaczę!!!
4.Gra interaktywna – ćwicząca spostrzegawczość. Który motyl zniknął?
https://view.genial.ly/5ebac9c10be9a20d6819194c/interactive-content-spostrzegawczosc-ktory-motyl-zniknal?fbclid=IwAR3B0vuobSAAFIcpuXWYQ0MhunDnm5hE_z3GHrKR-o5ztK4ve3GgwGpNQNI
5. Kodowanie „Motyle”- gra interaktywna dla dzieci 5 letnich. Dzieci 4l próbują z pomocą rodziców.
6. Zabawa ruchowa do piosenki „Motyle”- tańcz dowolnie do piosenki, udawaj że jesteś pięknym motylem, który fruwa po łące.
7.Zapraszam do wykonania pracy plastycznej z wykorzystaniem rolki po papierze toaletowym, oglądając filmik krok po kroku postaraj się wykonać jedną z propozycji. Możesz ją uprościć. Pochwal się wykonaną pracą. Propozycja dla dzieci 5 letnich.
Propozycja pracy plastycznej dla dzieci 4 letnich
Zachęcam do zaobserwowania kolorowych motyli. Nazwijcie kolory ich skrzydeł.
Dziękuję za dzisiejszą pracę, miłego dnia.
Pani Ania