Praca zdalna, czwartek 23.04 (grupa 2)

Temat dnia: Smog- co to za stwór?

Cel: doskonalenie umiejętności obserwacji i wyciągania wniosków z prostych doświadczeń,  rozwijanie wiedzy na temat zanieczyszczeń powietrza, rozwijanie sprawności manualnej poprzez wykonywanie prac plastycznych

Posłuchajcie !

https://drive.google.com/file/d/1DA6ZcEpF4J379tI3JRbiat5mT_4ttboS/view?usp=sharing

  • Wstajemy!! Poruszajmy się

Skacz, biegaj, ćwicz, tak jak dzieci w piosence.

Oglądanie filmu edukacyjnego „Dlaczego musimy zadbać o czyste powietrze? Czym jest smog?”

Co to jest smog?- zanieczyszczenie powietrza

  • Burza mózgów „Jak pozbyć się smogu? Wypowiedzi dzieci na podstawie filmiku.
  • Wykonanie doświadczenia „Jak znaleźć powietrze”

Co udało Ci się zobaczyć?

  • Zabawa ruchowa „Wiatraczki”

Rozłóż ręce, jak by to były skrzydła wiatraka. Kręć się raz w jedną, raz w drugą stronę. Czujesz podmuchy powietrza? Uważaj, żeby nie zawróciło ci się w głowie.

  • Zadanie dla dzieci chętnych

„Jak napompować balon?”- wykonaj doświadczenie.

Jak się podobały zajęcia?

Do zobaczenia jutro

Pani Kinga