Praca zdalna czwartek 21.05 (grupa 2)

Temat dnia: Pożyteczne pszczoły

Cel: – poznani życia pszczół, ćwiczenie narządów artykulacyjnych, ćwiczenie sprawności manualnej poprzez wykonywanie pracy plastycznej

Posłuchajcie!
https://drive.google.com/file/d/1WT-atc37lqltuVtMEG8dkC_18DDQ9WM/view?usp=sharing

1.Oglądanie prezentacji multimedialnej dotyczącej życia pszczół. Rodzic czyta informacje przedstawione na slajdach.

https://drive.google.com/file/d/1SeT0mYIjfZChwqzlid7EPXrgZOiqbfz8/view?usp=sharing

Pytania do prezentacji:
– Jak się nazywa mieszkanie pszczół?
– Jak nazywa się zbiór uli?
– Jak nazywają się mieszkańcy ula?
– Kto opiekuje się pszczołami?
– Co otrzymujemy dzięki pracy pszczół?

2.Ćwiczenia artykulacyjne- naśladowanie odgłosu pszczoły. Słuchaj uważnie piosenki i w odpowiednim momencie „bzycz” jak pszczółka. Bzzzzz, bzzzzz

3.Zatańcz z Pszczółką Mają

https://www.youtube.com/watch?v=UGWU0ZbgK8&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0ztqCJ1z4hMMp4A1JDncA-eWqtcmLZk9WvhM9ojqARAzzat_7egfQS_R0

4.Zabawa muzyczno- ruchowa „Pszczoły”. Wykonuj wszystkie ruchy takie jak dziewczynka.

https://www.youtube.com/watch?v=FNkTUZKoX8&feature=share&fbclid=IwAR0umgnTJGUO7L12oEw4PWo6zVSk6dofhX4poh6tRgkKQZs2A_jHdSU_BLo

5.Powtórz piosenkę, której uczymy się w tym tygodniu. Naucz się kolejnej zwrotki.

6.Praca plastyczna „Mieszkańcy łąki”. Wykonaj pszczółkę według poniższej instrukcji. Pochwal się swoją pracą przesyłając mi zdjęcie.

7.Zabawy konstrukcyjne. Zbuduj z klocków ul dla pszczółek i umieść w nim swoją wykonaną pszczółkę.  

8.Zadanie dla chętnych dzieci.
Oglądnij film edukacyjny o pszczołach, by lepiej poznać ich ciężką pracę.

Karta Pracy dla dzieci chętnych
https://drive.google.com/file/d/1hAWJy6jCcbTZbYsdffjmYP86OJPCQEFJ/view

Pozdrawiam Was serdecznie,
Pani Kinga